Alla inlägg den 3 juli 2015

Av milla Cerne - 3 juli 2015 17:40

Spelar du något dataspel isf vilket?
Milla svarar: Jag spelade rätt mycket tidigare. Det var spel som jag inte riktigt kommer ihåg vad de heter, men det var bla ett spel där man var en fisk. Man skulle typ äta mindre fiskar och akta sig för större fiskar. Nu så tittar jag nog mest på youtube. Jag tycker inte det är så kul att spela.
Har du något husdjur?
Milla svarar: Ja, jag har en katt som heter Sassy.
Hur länge har du bloggat?
Milla svarar: Jag har inte bloggat så länge. Jag startade min första blogg i januari. Efter tre inlägg så la jag ner bloggen. Den var ju ändå inte bra. Om det inte räknas då... Jag började blogga seriöst nån gång i mars, så jag har väl bloggat sisådär tre månader.
Puss!
Milla svarar:Puss på dig också!
Hur gammal är du?
Milla svarar: Jag är 13 år.
Har du spelat piano länge?
Milla svarar: Ja, jag började när jag var sex år så det är väl rätt länge.
Har du någon pojkvän?
Nej, jag är faktiskt singel, men jag är lite kär i en kille i skolan. Sedan när jag börjar sjuan så ska jag se till att det blir vi haha.

Av milla Cerne - 3 juli 2015 16:10

Hej! Jag ville bara säga att jag kommer att börja svara på frågorna vid fem-tiden så om ni ska fråga mig något så får ni göra det nu.
Jag ska förresten till Aspö i morgon. De har inget wifi där så om surfen tar slut så kan jag inte blogga förrän jag kommer hem. Men det ska nog gå bra. Det finns ju många bloggare som skriver typ en gång i veckan? :)
Kisses from Millsi!<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards