Alla inlägg den 8 juni 2015

Av milla Cerne - 8 juni 2015 21:24

Omg omg omg!!
Nu är det sommar och jag är fri från skolan. Och nej, jag har inte glömt bort er finaste läsare, jag har bara inte haft tid att sätta mig och skriva långa inlägg.
Men jag kan ha en kort genomgång av dagen: Det började med att jag gick upp och tog ut lockarna. Jag hade det lite mysigt i klassrummet tills klockan var älva. Då slutade mellanstadiet och jag stack till parken med mina kompisar. Jag bor ju lite långt ifrån skolan, så morsan fick hemta mig eftersom vi hade avbokat taxin, men hon kom lite sent haha. Men vi åkte hem och jag läste mina betyg. Såklart var jag tvungen att ringa stora feta släkten och skryta. Jag fick faktiskt A i åtta ämnen!
Sedan körde vi till sjukhuset för att träffa morfar. Det var lite kämpigt för mig. Morfar betyder verkligen mycket för mig. Nu är han dålig i hjärtat och läkarna vet inte riktigt vad som är fel. Jag grät och det hjälpte inte att mamma försökte trösta mig. Men de har iallafall gott te på sjukhuset. Det går alltid hem med en kopp varmt te.
Men nu är jag hemma. Jag ville också säga att jag kommer uppdatera bloggen dåligt under två veckor. Jag har kommit in på ett teater-läger som börjar på lördag. Jag berättar mer senare.
Puss!

Som ni kanske ser så har lockarna gott ner lite. Jag tog bilden ganska sent. :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards