Alla inlägg den 24 juni 2015

Av milla Cerne - 24 juni 2015 21:15

Tja!
Jag har haft lite bloggtorka så min blogg har varit lite enformig. Men jag fick två kommentarer om att jag kunde skriva lite om mig själv. Jag har tänkt lite på det innan också, men jag har liksom inte hittat det rätta tillfället.
Men jag är en tjej på 13 år som bor i Kävlinge. Jag älskar musik och spelar piano. Hade tidigare en blogg på Nouw, men den appen sket sig med min mobil. Jag har haft det ganska strässigt och körigt i skolan. Därför skrev jag en del om min huvudverk tidigare. Som ni ser så heter jag Milla. Det är faktiskt mitt riktiga namn fast typ ingen fattar det haha. Men jag fick iallafall mitt namn ifrån Milla i Alfons Åberg.
Ja, där vet ni lite om mig iallafall. Men jag vill bara säga att jag vill ha flera sådana här kommentarer. Som sagt så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om under ett sommarlov. Det händer ju inte så mycket if you know what I mean

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards